ExpandIT – mobil informasjonsflyt

Vil ditt selskap kvitte seg med skjema som brukes til å formidle informasjon mellom utegående ansatte og kontoret? Mobile Service Management er utviklet for digitalt å støtte forretningsprosesser i Dynamics 365 der ordre er planlagt og opprettet, så blir sendt til et team eller en ansatt i feltet. Samtidig som brukeren kan registrere arbeid og på samme tid holde planleggere informert.

 

Mobile Services – grunnlaget for videre vekst

 

ExpandIT Mobile Service er verktøyet som gir en komplett oversikt over alle utegående ressurser, og muligheten til å optimalisere gjennom hele prosessen. Mobile Service lar deg bruke flere plattformer samtidig, fra en GPS-enhet til en iPhone og leverer og registrerer informasjon på den aktuelle bærbare datamaskinen eller nettbrettet. På den måten sørges det for at daglige registreringer gjøres raskt og effektivt. Når den ansatte mottar en ordre på sin håndholdte enhet inneholder den all kritisk informasjon om kunden og selvfølgelig en beskrivelse av problemet. Og når jobben er gjort kan den ansatte registrere all informasjon om det som har blitt utført. I tillegg kan ansatte registrere nytt utstyr som er installert, legge inn ekstra arbeid utført eller nye ordre som har kommet når vedkommende har vært i kontakt med kunden.

Mobile Service er designet for servicebedrifter som ønsker å støtte, strømlinjeforme og effektivisere prosesser og arbeidsflyter i selskapet.

 

Systemet har blitt kontinuerlig utviklet i nært samarbeid med brukerne, inkludert serviceansatte med mer enn 30 års erfaring innen servicebransjen. Det fokuseres sterkt på brukervennlighet til den mobile medarbeider, da det gir raskere og mer nøyaktig registrering av timer, materialer og rapporter.

 

Med Mobile Service får du:

 

  • Mer effektiv forberedelse til servicebesøk.
  • Daglig fakturering og dermed forbedring av likviditeten.
  • Bedre ordreflyt fra den ansatte i feltet til regnskapssystemet.
  • Økt produktivitet av mobile arbeidstakere.
  • Høy grad av kundetilfredshet med god dokumentasjon og åpenhet.
  • En dynamisk serviceløsning fra avtale med kunden til fakturaen er sendt.

 

Mobile Service integreres enkelt med Dynamics 365. Løsningen fungerer både offline og online, så bestillinger kan alltid registreres.

 

Løsningen bidrar til at kunder blir fakturert korrekt og for faktiske kostnader uten at det kreves ekstra ressurser i administrasjonen. Samtidig som medarbeiderne og ledere sitter med oppdatert informasjon og serviceteknikere mottar bare serviceforespørsler og informasjon som er relevant. Det er valgfritt om løsningen skal kjøres på laptop, PDA, WEB eller en kombinasjon av disse plattformene da løsningen er installert, oppdatert og tilpasset sentralt via Internett.

 

Flere fordeler med Mobile Service:

  • Full oversikt over servicebransjen fra kundekontakt, planlegging og fakturering.
  • Administrer serviceoppgaver og gjør planleggingen effektiv og nøyaktig.
  • Innkjøp og inventar kan enkelt optimaliseres.
  • Mulighet for å gi kundene online tilgang til servicerapporter, kvalitetsrapporter, kontrakter, osv.
  • Tjenestemedarbeider mottar en høyere mengde fakturerte timer på en arbeidsdag.

 

ExpandIT

 

ExpanIT ble etablert i 1998 og har mer enn 40 ansatte i Europa og Nord Amerika og har utviklet en portefølje med produkter spesielt for Dynamics, AX og NAV. Selskapet er Gold Microsoft Partner – Independent Software Vendor, som viserer at de har gode kvalitetsprodukter samt at de har ansatte med høy kompetanse.

 

Les om våre andre partnere her.