ProsessPilotene – CRM partner

For at du skal ha best mulig oversikt over kunder og kunne utnytte dataene optimalt, er Customer Engagement delen (tidligere kalt CRM) av Dynamics 365 et verktøy som sørger for at oppdaterte data er tilgjengelig i alle relevante deler av løsningen. Vi har valgt å involvere en av Norges fremste selskap som konsulenter i våre prosjekter når det gjelder Customer Engagement, ProsessPilotene for å få en best mulig leveranse.
ProsessPilotene er dedikerte spesialister på Customer Engagement (CRM delen av Dynamics 365) og har mye kunnskap om beste praksis fra de fleste bransjer. De hjelper oss med alle nødvendige tjenester som: multikanals kundereiser, prosessutvikling, CRM Strategi, CRM «beste praksis», implementering av system, systemintegrasjonsarbeid, «master-data» prosjekter, opplæring samt support og vedlikehold.

 

Sammen med ProsessPilotene tilbyr vi nesten hele Microsoft-stacken i forhold til Customer Engagement. For eksempel Office365 for tilgang til alt fra overalt. Outlook integrert med CRM så relevant kommunikasjon enkelt kan lagres. Skype for Business så dere kan samarbeide med alle fra overalt. OneNote for å skrive og dele notater. SharePoint for å lagre og dele dokumenter. Bruk av Yammer for effektiv og sosial kommunikasjon, og del kalender så dere alltid har oversikt over hverandres kapasitet. Dette hjelper dere å holde hverandre oppdatert uten at dere engang trenger å kommunisere.

 

På samme måte som Axdata holder også ProsessPilotene seg løpende orientert om alle relevante produkter som kan benyttes sammen med Dynamics 365 og da spesielt CRM og som sådan utvider den ferdige funksjonalitet man kan få «ut av boksen».  ProsessPilotene har valgt ut en rekke slike produkter som er best innen hvert sitt felt. Disse produktene og egne komponenter har vi bygd inn i et ferdig oppsett som alle kunder trenger. På denne måten spares mye tid i oppstart av nye installasjoner og kanskje viktigst så løses vanlige problemstillinger likt hos alle kunder.  Dette gjør det enklere å tilby god support med mindre personavhengighet, tilby ny funksjonalitet og finne felles løsninger på problemstillinger som måtte oppstå ved nye hoved releaser av Dynamics 365 (CRM).

 

Axdata og ProsessPilotene har status som Managed Partner med Microsoft. Dette er det høyeste mulige nivået for partnerskap med Microsoft og er kun forbeholdt de selskap som bidrar med unik kompetanse og erfaring.

 

 

Kort om Microsoft Dynamics 365 og CRM

 

Det finnes en rekke IT tjenester som kan benyttes i CRM sammenheng. Det viktigste produktet og tjenesten er Microsoft Dynamics 365. Dette produktet er vurdert av Gartner som en av de to beste CRM systemer i verden. Microsoft Dynamic 365 kan installers enten lokalt i ditt eget IT miljø eller som en skytjeneste (cloud service) levert og driftet av Microsoft. Sistnevnte er mest vanlige blant våre kunder i Norge.

Microsoft Dynamics 365 har et moderne web grensesnitt, og er i tillegg tilgjengelig på mobil, nettbrett og i Outlook. Du kan få over 50 forskjellige språk, deriblant Norsk og Engelsk.

 

Les også hva våre andre partnere kan tilby.