Reager raskt på endringer i markedet
For deg som jobber i energi- og kraftverk er det i dagens marked viktig å kunne planlegge, drifte og administrere bedriftsprosesser som stadig blir mer komplekse og utfordrende på en effektiv måte. I tillegg er det viktig å møte økende krav til miljøvennlighet og stadig økende krav fra kunder, noe som gjør det viktig å ha kontroll i alle ledd.
Innsikt og oversikt med Micrososft Dynamics 365
Axdata har spesialisert seg på ERP- og forretningsløsninger mot energi- og kraftbransjen, og er sertifisert Gold ERP partner som leverer både on-premise løsninger og Dynamics 365 driftet i skyen. Vårt fokus på optimalisering av forretningsprosesser innebærer å finne riktige løsninger for våre kunder.
Forretningssystemet Microsoft Dynamics 365 sammen med våre bransjeløsninger, er utviklet for å samle og rapportere relevant data, og gir deg en løsning som håndterer hele verdikjeden og sørger for at din virksomhet får riktig data i sanntid fra alle operasjonelle prosesser.
Få innsikt i forretningskritisk data som gjør det mulig å reagere raskt på endringer, og ha riktig informasjon for et bedre beslutningsgrunnlag.
For at du skal få enda bedre kvalitet på informasjonen, utnytter Dynamics 365 data fra andre Microsoft løsninger som Office 365. Dette gir deg en enda bedre dataflyt og sørger for optimal utnyttelse av data som allerede finnes i ulike systemer.
Bransjeløsninger
For at du skal kunne utnytte ERP- eller forretningsløsningen optimalt, og være sikker på at du får relevant og riktig data, er det essensielt med en partner som har erfaring fra bransjen og kan levere bransjetilpassede løsninger. I tillegg til at flere av våre konsulenter har lang erfaring fra energi- og kraftbransjen har vi har flere løsninger tilpasset ERP og forretningsløsninger for energi- og kraftverk. Som for eksempel Axdata Installation som sporer varer helt ned på individnivå, Axdata Employee Services som sørger for datafangst fra medarbeidere på timer og reiseregninger samt Axdata Experian Integration.
Vår prosjektmetodikk - Conference Room Piloting sikrer kvalitet og effektivitet
Axdata er spesialister på ERP- og forretningsløsninger for energi- og kraftverk, med konsulenter som har god erfaring fra flere implementeringsprosjekter i bransjen. Vårt mål er optimalisering av hele verdikjeden for våre kunder. For å nå vårt mål fokuserer vi på kompetanse, respekt og engasjement i alle ledd av implementeringsprosessen.
For at du som kunde skal å få en implementeringsprosess som er smidig, mins mulig tidkrevende og som sikrer kvaliteten i hele prosjektet, benytter vi en prosjektmetodikk som heter «Conference Room Piloting». Conference Room Piloting er en prosjektmetodikk som er prosessorientert og «rett på målet». Fra første workshop starter vi effektivt med å arbeide i standardløsningen sammen og utgangspunktet for workshopene er et ferdig basisoppsett for energi- og kraftbransjen som Axdata har med inn i prosjektet. Dette gjør at prosjektteamet kommer raskt i gang og har et utgangspunkt å jobbe ut fra, i stedet for å starte med helt blanke ark.
I workshopene jobber vi sammen med fokus på de enkelte prosessområdene, der vi konfigurerer løsningen, bygger inn testdata og prosesstester forretningsprosessene i fellesskap. Dette gjør vi iterativt per prosess frem til den enkelte prosess er ferdig satt opp, testet og akseptert. Via denne prosessen vil superbrukere og prosjektteamet få en god kompetanseheving, som gjør at behovet for kurs og opplæring før driftsettelse reduseres. Dette er en metodikk som er velprøvd og vi har fått svært gode tilbakemeldinger fra våre kunder for vår måte å gjennomføre prosjekter.
Customer Care
Kunden er det viktigste vi har i Axdata, og vi gjør vårt beste for å ta vare på investeringene dere gjør sammen med oss. Axdata Customer Care teamet brenner for å gi deg den beste kundeservicen, fordi våre kunders suksess med våre løsninger er også vår suksess.
Ved bruk av forretningssystemer vil det forekomme feil og endringer som kan gjøre løsningen upålitelig. Da fortjener kunder å bli godt tatt vare på og noen ønsker å bli ekstra tett fulgt opp. Gjennom kundeprogrammet Axdata Customer Care får du tettere oppfølging samt at vi er i forkant og avdekker våre kunders behov for støtte og support noe som gjør at du minimaliserer risikoen for at løsningen ikke fungerer.
Axdata Customer Care er et kundeprogram som følges opp av et eget Team i Axdata og er utviklet for å sikre at din bedrift opplever nærhet, mere forutsigbarhet, tilgjengelighet og at vi raskt løser de utfordringene dere har.
Med en Customer Care avtale får du som kunde responstids garanti, tettere oppfølging, faste møter og en mer forutsigbar pris for tjenestene.

Skybaserte forretningsløsninger

Microsoft Dynamics 365