Norwegian Microsoft partner of the year - Dynamics 365 Supply Chain Management & Finance

Customer Care

Kunden er det viktigste vi har i Axdata og vi jobber for å gi dere økt verdi – hver dag. Derfor har vi Axdata Customer Care tjenester for å ivareta deg som kunde på den beste mulige måten. Våre kunders suksess er også vår suksess.

Axdata Customer Care avtale gir deg den beste kundeservicen

Det er alltid behov for forvaltning av løsninger og optimaliserer bedriftens forretningsprosesser i takt med utviklingen av selskapet og markedet. Med Axdata Customer Care avtale får du tjenester som sikrer stabil drift gjennom vår tilgjengelig for bistand og pro-aktive tjenester på løsningen Våre kunder fortjener å bli godt tatt vare på og noen ønsker å bli ekstra tett fulgt opp. Axdata Customer Care avtalen er strukturert slik at du kan velge støtte, support og oppfølging etter deres behov.

Axdata har over 20 års erfaring fra hvilke tjenester våre kunder har behov for og etterspør etter at en løsning er satt i drift, samtidig er vi opptatt av å sørge for at kundene våre får løst saker på en måte som er tilpasset fremtidige behov. Med Customer Care avtalen kan du få en fast proaktiv oppfølging, der vi både løser de oppgaver og utfordringer du møter i hverdagen, samt videreutvikler forretningsprosessene og forretningsapplikasjonene til selskapet.

For å sikre best mulig oppfølging og kvalitet på tjenesten har Customer Care dedikerte ressurser som jobber sammen hver dag for å utvikle og levere tjenester som optimaliserer forvaltningen av løsningen for deg som kunde. Dette utvalgte teamet sørger for at du får hurtig respons og er opptatt av å jobbe sammen med deg på en måte som sørger for at du har en forutsigbarhet til både leveranser og i hverdagen. Disse dyktige menneskene sørger for at du ikke blir en av mange saker i et stort system, men får oppfølging som avtalt og at sakene deres blir løst.

 

Med Customer Care avtalen får du som kunde responstidsgaranti, tettere oppfølging og bistand, samt mulighet for tjenester som ivaretar forretningsplattformen i takt med markedet

 

Customer Care kontakter du ved å sende e-post til care@axdata.no eller logge deg inn på Customer Care portalen

Axdata Customer Care avtalen består av tre elementer:

Care Forvaltning som gir deg mulighet til å ha en forutsigbar og strukturert oppfølging av saker

Care Support som sikrer at de innmeldte sakene blir ivaretatt innen en viss tid. Avtalen er strukturert slik at dere selv velger hvilke elementer som sikrer at dere får den best mulige avtalen for dere og hvilket nivå som dekker deres behov best.

Care Proaktive tjenester for at du skal være sikker på at løsningen og forretningsplattformen til enhver tid har best mulig ytelse og oppetid, samt at vi gir faglige råd om potensielle forbedringsmuligheter.

Care Forvaltning

Care forvaltning har tre nivåer; Basic, Extended og Full. Med en Basic avtale får du enkel tilgang til Care Support, Axdata Kundeportal og du er garantert god merkantil oppfølging av supportsaker. En Extended avtale gjør at du i tillegg får en fastere og mer forutsigbar struktur i vårt samarbeid. Gjennom månedlige møter med oppfølging av aktive saker og oppsummering av hva som er gjort den siste måneden slik at du får full kontroll på status og fremdrift. Velger du Full avtale får du også halvårlig møter med konstruktiv gjennomgang av saker og statistikk for det siste halvåret. Og ikke minst får du en dedikert løsningsansvarlig for deres løsning, en som kjenner deres løsning godt og kan raskere gi en kvalifisert tilbakemelding på saker dere melder inn. Vår erfaring er at dette sikrer en høyere kvalitet og bedre produktivitet på samarbeidet og løsningene vi leverer.

Care Support

Denne delen regulerer hvor raskt du mener selskapet har behov for tilgang til brukerstøtte og support for superbrukere og ledelsen. Avalen har tre nivåer:

  • Basic: Garantert responstid innen maks 16 timer
  • Extended: Garantert responstid innen maks 8 timer
  • Full: Garantert responstid innen 4 timer

Med garantert responstid er du sikret at saker som meldes inn blir behandlet i form av klassifisering og tildeling av kvalifisert konsulent innen avtalt antall timer.

Care Pro-aktive tjenester

Ved å velge Care Proaktive Tjenester velger du å sikre at vi proaktivt følger opp din forretningsplattform og sikrer en best mulig ytelse og oppetid. Denne avtalen inneholder tjenester av teknisk karakter, kvalitetskontroller av løsning og faglig rådgivning. Noen av disse tjenestene er:

  • Microsoft Updates – following all MS updates
  • Microsoft Updates – following all MS updates – Extended
  • Monitoring of environments – Acting on technical warnings in Lifecycle Services
  • Installation of Platform updates on LCS environments
  • Installation of MS Windows updates on LCS environments
  • ISV Updating Service
  • Environment review (Subscriptions/Microsoft licenses) – Standard
  • Environment review (Subscriptions/Microsoft licenses) – Extended

Lyst til å vite mer om en av markedets beste kundeservice avtaler?

Ta kontakt for å vite mer om Customer Care avtalen
Her kan du laste ned Teamviewer for at du kan gi oss tilgang til din maskin og vi kan guide deg gjennom utfordringene.